rindukan mereka..

Salam

hey.. kau orang yang dah besar2 tuh.. ingat lagi tak dulu2 time kecik2, time berbuka ja, mesti dah siap2 basuh tangan duduk depan makanan, dan dengan terujanya tunggu azan.. azan jaa,,, zass,, ngam2,, "aiman! baca doa dulu lah" 

dulu2,, kecik2,, kita tunggu ja ayah or mak belikan or masakkan makanan tuk berbuka kan,, punya la banyak.. lepas makan, "saya dah kenyang!"

lepas makan,, siap2 mandi, pakai baju melayu, pergi masjid,, sembahyang tarawih,, dua empat rakaat,, dah tersandar kat dinding,, tido.. haha!

tengah2 bulan puasa,, still rajin lagi pergi masjid, kononya nak pergi sembahyang tarawih la.. elok ja selesai Isyak.. "geng! jom jalankan misi".. boom... boom.. boom.. haha!

sekarang... dah besar....







hidup di tempat orang... 
tak ada lagi mak dan ayah yang nak tolong sediakan makan minum bukak puasa..
semua nak kena beli sendiri,, baru tau,, betapa nikmatnya dulu makan tak kira dunia,, lahap ja sampai kenyang.. sekarang,, budget kena jaga,, kalau tak,, akhir bulan berbuka dengan ikan bilis jaa..

sahur dah tak ada orang nak tolong gerakkan.. tak bangun jaa.. alamat basah la badan kena siram.. haish..
sekarang, bangun ja,, tup2,, pukul 8 pagi =.=''

owh.. kalau lah nanti aku macam tuh...
sure2 aku akan rindukan family aku..

syukur.. diorang masih dekat dengan aku..
sempat lagi rasa masakan mak aku.. makanan belian ayah aku

(,^^)

ps : kalau kau orang.. mesti rindu jugak kan..

bye~

Popular posts from this blog

Apa Itu GLC

Formula Pengiraan Sudut Segitiga [Basic]

Apa Itu Hypothyroidism | Thyroid