teringatkan seseorang ?

Salam

eh,, kalau aku cakap semua orang mesti ada perasaan sayang kat orang lain walaupun secebis, sedikit,, kau orang setuju bukan.. ?

heheee... semua orang,, walaupun diri sendiri menafikan perasaan tuh,, tapi mesti ada punyaa.. bohong diri sendiri tak elok untuk muka tau,....

tolak tepi la sekejap sayang ke family... itu memang wajib.. sayang yang aku maksudkan,, sayang antara kawan.. kawan laki or perempuan tu tak kisah... janji kawan dan selebih2nyaa..

bila nak manja sikit.. sayang,, i love you.... bila dah jauh sikit.. i miss you katak!
bila dah ada sayang, ada la rindu kan ^^

tapi kan.. ada yang malu nak luahkan rindu, ada yang ego dan ada yang tak lepas jugak yang lansung tak sedar dia tengah rindukan seseorang.. kan.. ?

kadang2 kan......... yang penting bukan luahkan rindu... tapi , sedar, diri sendiri ada orang yang disayangi... heh... pernah fikir ke.. ? hehe...

kalaulah kita ada seseorang yang jauh, dan susah nak contact... time ni la rindu main peranan.. sapa yang dapat gunakan dengan baik.. mesti sweet.. tapi, yang berfikiran negatif,, rindu hanya satu seksaan... kan.. ?

"kau tau tak aku rindukan kau!!! ?" *polaris

------
dear friends,

sorry, aku jarang contact kau orang.. bukan niat aku tak mau contact.. tapi,, entah,, aku rasa,, macam tak da apa nak dicakapkan kalau aku contact pun... tak contact, bukan maksud aku lansung tak teringatkan kau orang.. sumpah.. aku rindu,, rindu nak sama2 macam dulu.. best kan.. ? well.. sekarang semua dah bawak haluan masing2.. hee.. aku yakin,, kau orang pun rindukan masing2.. apa kata,, kita post pone pertemuan kita time dah grad nanti .. oke.....
-------

(,^^)

bye~

Popular posts from this blog

Apa Itu GLC

Formula Pengiraan Sudut Segitiga [Basic]

Apa Itu Hypothyroidism | Thyroid