Skip to main content

Barang Sofbol Online

Softball Shop Online

Note : Every item's picture shows (if shown) in this post were only example. Further information please contact Sri Pantai Mas, or see the listed items being sell in his album (and features of the item) - Items for sell.


SoftBall Accesories for Sale

Softball Cap









Items list

Softball cap
ZETT Softball Pant (Straight Cut)
SSK Softball Pant (Straight Cut) size
Dimple Ball For Training
Dudley Yellow Fastpitch Softball.
Wilson Oficial Softball
ZETT Belt, rdee
Louisville Slugger Multipurpose strap
Glove Lace, 104" srjs
BRETT toe Cap, SSK toe Cap
Indicator
MIZUNO GLOVE WRAP smn
Mizuno Strong Oil Glove Conditioner smn
Weighted Ball For Training, 12", 9oz, normal ball weight 6.5oz, syd
Titanium Tornado Necklace (got many colour)

Sports Sunglasses 
SSK Sunglasses
and many more


or view album

Softball Bat for Sale

Mizuno Techfire











Item list

LOUISVILLE SLUGGER FP11C 33/23 TPS CATALYST, sa-y
LOUISVILLE SLUGGER SB11C 34/26 TPS CATALYST COMPOSITE, saej
FP12X LOUISVILLE XENO BAT FASTPITCH SOFTBALL 34/24, 33/24, 33/23
LOUISVILLE SLUGGER 34/26 TPS OMAHA COMPOSITE SOFTBALL BAT, sarn
COMBAT VIRUS SOFTBALL
Combat Virus Morphed FP Fastpitch VIMFP1 Bat 34/24
Mizuno Frenzy Composite Fastpitch Softball Bat 34/24. admt

MIZUNO 33/25 FRENZY 3.0 TECHFIRE FASTPITCH SOFTBALL BAT
Rawlings Velocity Fast Pitch Softball Bat 32/19.5 rjta
EASTON SV2 V12 OZONE 34/28, 34/26 SCANDIUM ALLOY SLOWPITCH SOFTBALL BAT
and many more


or view album

Batting Helmet


Wilson Bating helmet










Item list

Rawlings Coolflo Batting Helmet, Matte Black, rset
Rawlings White/Scarlet
Wilson Helmet
and many more

or view album



SOFTBALL CLEAT for SALE

Adidas AdiZero Metal Cleat













Item list

Mizuno 9-Spike Vapor Metal Cleat
Mizuno 9Spike Classic G6 Mid Metal Cleat
Mizuno 9Spike Metal Cleat
Mizuno 9Spike Lite Vapor Low
Mizuno 9Spike Classic Low
Adidas AdiZero Metal Cleat
Mizuno Classic G6 Low
Mizuno Vintage G6 Low
Mizuno 9Spike Franchise Low G5 Rubber Cleat
Mizuno Speed Trainer G2 Men's Baseball Trainer Shoe
and many more

or view album


Softball Gloves for SALE

Mizuno GMVP










Item list

MIZUNO SUPREME SERIES 13" LHT,RHT
Mizuno Pro series 11.75" RHT
SSK Special Made Glove, RHT 12"
Rawlings REVO 350, RHT 12"
ZETT Dynamic Leaguers, 12" RHT
Mizuno GMVP 12.5" LHT
Mizuno GMVP 12" LHT
and many more

or view album


Softball Equipment Bag For Sales

LOUISVILLE SLUGGER BATPK BAT PACK BACKPACK












Item list

LOUISVILLE SLUGGER BATPK BAT PACK BACKPACK
LOUISVILLE SLUGGER BLACK PLAYER TOTE EQUIPMENT BAG BASEBALL SOFTBALL
LOUISVILLE SLUGGER LOGB NAVY OVERSIZED GEAR EQUIPMENT
MIZUNO RED PRO PLAYERS DUFFLE BASEBALL SOFTBALL EQUIPMENT

Louisville Slugger Locker Bag 
Mizuno Single Bat Bag  
and many more

or view album

Protective Gears



Mizuno Batter’s Elbow Guard










Item list


ZETT Protective Mask, Super Light Weight, srmm
Umpire Chest Protector, Super Light Weight, saaj
ZETT Knee Guard, Super Light Weight, srej
DL Catcher Protective Set, Available in adult and children set. syma
Mizuno Batter’s Elbow Guard
Mizuno Batter’s Ankle Guard
SSK Catcher Set (many colour)
SSK, Mask + Helmet
and many more

or view album


Contact for further information and features about items



Softball Items Trader
Wrote by Aimanayie
Anything happen cause of my post, problem in trading and the item itself are not my responsibilities

Popular posts from this blog

Apa Itu GLC

Apa itu GLC ? GLC bermaksud Government Linked Company atau lebih tepat Syarikat Berkaitan/Milik Kerajaan


Maksud | Takrifan GLC


Maksud GLC ? GLC ditakrif sebagai syarikat yang mempunyai objektif komersil yang primer dan kepentingannya dikawal secara langsung oleh Kerajaan Malaysia. Mengawal kepentingan merujuk kepada keupayaan atau kuasa Kerajaan (bukan sekadar peratus pemilikan) untuk melantik anggota Lembaga Pengarah, pengurusan atasan dan membuat keputusan utama terhadap GLC (contohnya, pemberian kontrak, strategi, penstrukturan semula dan pembiayaan, pemerolehan serta pemberhentian pelaburan), sama ada secara langsung atau melalui Syarikat Pelaburan Berkaitan Kerajaan (GLIC).

Apakah syarikat yang dikategorikan sebagai Syarikat Berkaitan Kerajaan (GLC)?
Kategori syarikat berkaitan kerajaan ialah syarikat-syarikat yang berada di bawah kawalan Kerajaan Negeri dan agensi peringkat Negeri masing-masing. Syarikat yang berada di bawah kawalan lansung Kerajaan sebagai agensinya juga termasu…

Formula Pengiraan Sudut Segitiga [Basic]

1. Formula
2. Penerangan Formula
3. Penggunaan Formula

Line and Plane In 3-Dimension | Mathematics Form 4

1. Formula

Seperti yang korang nampak kat atas, tu ialah formula trigonometri versi BM dan versi BI. Ada banyak cara nak ingat formula tu, dan cara yang aku boleh syorkan ialah

Versi BM :   Saya Tak Hafal      Kalau Saya Hafal       Tentu Tak Susah
Versi BI :   Soh  Cah  Toa

Bagi tutorial ni, aku akan gunakan sepenuhnya versi BM.


2. Penerangan Formula
Di mana garisan Tentangan Sebelah dan Hipotenes ?

Ambil Tita (macam lapan tuh) sebagai sudut.

Garisan Tentangan ialah garisan yang bertentangan dengan Tita

Garisan Hipotenes ialah garisan yang bertentangan dengan sudut 90

Garisan Sebelah, ialah garisan bersebelahan dengan Tita





3. Penggunaan Formula




Jika nilai garisan yang diberi (maklumat dari soalan) menunjukkan seperti rajah di sebelah, iaitu mempunyai nilai bagi garisan Tentangan dan garisan Hipotenes. Maka, formula Sin akan digunakan.



Makulumat yang ada, nilai garisan Hipotenes dan S…

Apa Itu Hypothyroidism | Thyroid

Apa itu Hypothyroidism (hipotiroid) ? Hypothyroidism ialah satu keadaan dimana badan kekurangan hormon thyroid akibat daripada kelenjar thyroid (tiroid) yang kurang aktif.

Sedikit penerangan tentang bagaimana Hypothyroidism terjadi dan kaitannya dengan tumbesaran badan (metabolisma) Seperti yang kamu tahu, metabolisma ialah proses yang dilakukan oleh tubuh untuk mengubah apa yang kamu makan dan minum menjadi tenaga. Tenaga ini kemudiannya disalurkan ke seluruh badan samaada untuk pencernaan makanan, bergerak ataupun berehat.
Thyroid ialah satu kelenjar di bahagian halkum yang menggunakan iodine (umumnya berasal dari makanan misalnya laut dan garam) untuk menghasilkan 2 jenis hormon yang penting dalam metabolisma iaitu hormon thyroxine (T4) dan hormon triiodothyronine (T3). 
Bilangan hormon T4 dan T3 di dalam badan masing-masing ialah 99% dan 1%, tetapi hormon yang penting untuk badan ialah T3. Walaupun begitu, semasa di dalam badan, T4 akan ditukarkan menjadi T3 dari semasa ke semasa b…